11 Mayıs 2012

İLKLER ÖZELDİR

Dün akşam 8.30 da bir randevum vardı. Bu ilk deneyimim olacaktı,beni bekliyorlardı.
Hava hafif yağmurlu düştüm yollara,ılık oluşundan ağır adımlarla ilerledim.
Kendime güvenim tamdı ,hiç bir endişem ve kaygım yoktu .
Keyifli keyifli ,güle oynaya vardım randevu yerime.
 Beni bekledikleri için- buyurun hoşgeldiniz dediler bende- hoşbulduk dedim 
cesurca.
Bu ilk mi dediler evet ilk dedim 
Bekleme salonuna aldılar geçtim
Beklerken ne kadar da rahat, kendimden emin 
dik duruşumdan dolayı 
rahattım.
Sıram geldi geçiniz dediler,geçtim.
Ayakkabınızı çıkartın ,yatın dediler yattım.
Başınızı koyun dediler ,ters tarafı gösterip şuraya mı ?dedim hayır buraya dediler.
Hıı.. öylemi dedim başım içeride ?mi dedim evet dediler.
Başımı koyarak uzandım,kurban yatışı
Gözlerinizi kapatın hiç açmayın dediler tamam dedim 
Bir düğmeye basıp beni,yattığım yerden ileri ittiler bende ileri gittim.Artık içerideydim.
İşlem başladı gözümü sıkı sıkı kapatıyordum ama göz kapaklarım açılmak için kendince çaba harcıyordu 
engel olmaya çalışıyordum
Ya açarsam ne olur ki dedim kendi kendime 
Ne görürüm acaba ama açmayın dediler  tembihlediler.
Kalbim çok hızlı atmaya başladı küt küt küt..... hızlı hızlı daha hızlı 
Allah'ım ben burada kalbime bir şey olursa 
ne yapacağım beni duyarlar mı ki ?
Okumalıyım ne okumalı surelerden 
aklıma hiç gelmiyor hepsi gitmiş unuttum hepsini
O zaman kelimeyi şehadet getireyim 
evet evet başla bakalım 
Lailahe illallah Muhammedin resulallah
Kaç dakika kaldı acaba çoğu gitti mi ? azı kaldı mı ?
Keşke bir iki üç diye saysaydım o zaman ne kadar kaldığını anlardım
Ama sayamıyorum gözlerimi açmamam lazım
göz kapaklarım ne olur açılma lütfen, ya nerede olduğumu görürsem
aman Allah'ım geç artık saatler geç
iyi ki zaman geçiyor,birde zamanı durdursak derler 
zaman dursa ben burada kalırım
devam Sezgin kelimeyi şehadet getir devam et
kalbim biraz sakinledi gibi ,ya sakinleyip pili biten saat gibi durursa 
Lütfen bitsin artık
Evet hareket ediyorum görevli geldi ışıkları hissediyorum
açın gözlerinizi bitti 
şükür Allah'ıma
ayağa kalktım ve içine girdiğim MR aletine baktım ve
ben nasıl girdim buna Allah 'ım çabucak inmeliyim buradan
Geçmiş olsun Sezgin hanım iyi durdunuz dedi görevli,sizden sonra ki bayan ben giremem deyip gitti
Ayağa kalktım ketenlerimi giyemiyorum giysem hemen kaçaçağım
üzerine basıp sürüye sürüye bekleme salonuna çıktım
Sarhoş taklidi yapar gibi koltuğa zor oturdum
Bir MR aletinin ne olduğunu artık biliyorum
cesurca gittim tek parça geldiğim için Allah 'a şükrettim
Sağlıktan öte zenginlik yokmuş

12 yorum:

  1. GECMIS OLSUN CANIM;BAYA YÜREGINIZ HOPLAMIS:

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun bende korkuyorum annemide sokamıyoruz bu arada:)
    umarım mühim birşey yoktur.

    YanıtlaSil
  3. hemde nasıl hopladı yürek Seher hanım, çıksa gitse haberim olmayaçaktı

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler Aylin hanım korksakda işte bir yerde mecbur kaldım,çekileçek dedi doktor.Annenize
    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. çookk geçmişş olsunn:(
    umarım sonuçlar yüzünüzü güldürür..
    çaresiz dertler vermesin rabbimm..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. çookk geçmişş olsunn:(
    umarım sonuçlar yüzünüzü güldürür..
    çaresiz dertler vermesin rabbimm..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. çookk geçmişş olsunn:(
    umarım sonuçlar yüzünüzü güldürür..
    çaresiz dertler vermesin rabbimm..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler Ayşegül hanım inşallah sonuç iyidir daha sonucu götürmedim alınca paylaşırım. dilekleriniz hepimiz için olsun

    YanıtlaSil
  9. çok çok geçmiş olsun.hayırlı haberler alırsın inşallah canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun güzelim allah çaresiz dertler vermesin kimseye çok şükür atlatmışsın mr sıkıntısını allah bir daha yaşatmasın sevgiler;)

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun canım hayırlı haberler olur inşallah.....

    YanıtlaSil
  12. yorumlarınız için ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz