4 Haziran 2012

ŞEFİN SALATASI


                                                       
Yazın olmazsa olmazı salatadır.Herkesin kendine göre bir salata şekli vardır

                                                   Yazın                                                                      domatesi,biberi,reyhanı salatalığı daha yeni lezzetli gelmeye başladı.
      Gerçi bu ürünler yerlisi gelmedikçe
tadı pek olmaz .Biz yerli ürünleri genelde bekleriz ki işte o zaman lezzete
varalım.
       Bu salata normal bir domates salatası onu lezzetli yapan üzerine eklenen reyhan ve cevizdir.
       Sızma zeytinyağ da eklenince damağınızın vazgeçemediği tadlarından olur.
       Afiyet bal şeker olsun





2 yorum:

  1. Haklısın canım,sana katılıyorum.
    Bence de salatalar yaz mevsiminin olmazsa olmazlarıdır.
    Mor reyhanın aromasına bayılırım.
    Salatan tam bir vitamin deposu olmuş.Ellerine sağlık.

    Profil yazın çok güzel.Hele blog açmak,börek açmaya benzemiyormuş.Sözüne bayıldım:)
    O kadar güzel bir söz ki.Ben de ayni durumlardayım,daha blogerle ilgili bilmediğim,öğreneceğim o kadar çok şey var ki!!!
    Bir daha ki sefere de kahve içmeye gelicem:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Seval hanım mor reyhan acayip yakışıyor denemelisiniz.Kahve içmeye her zaman beklerim ben birde kahve resmi koymaya çalıştım ama bir türlü beceremedim.Bu işleri sonunda yakalamak aksaklıklara neden oluyor,teknolojide biraz yavaşız ben bir şeye alışıyorum pıt ertesi gün değişmiş hadi onu çözmeye başlıyorum zaman geçiyor.Bir yardım eden de yok.
    Bir reklam vermeyi beceremedim ağır ağır ilerliyorum işte sevgilerimle

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz