28 Ocak 2013

SALÇADAN TARATOR

 Bugün itibariyle bir tatil dönemine  daha girdik.
Evde ki düzen ibresi gevşemeye doğru döndü
işte o yüzden  de ufak atıştırmalıklar ve 
kanepelerle bir giriş yapalım dedim.
Salçalarla yapılan tarator tarzı
küçük atıştırmalıkları sizde dilediğiniz gibi
süsleye bilirsiniz.
İşte benimkiler


MALZEMELER:

2 kaşık domates salçası
2 kaşık biber salçası
1 kaşık acı biber salçası
2 dilim ufalanmış ekmek içi
2 dilim beyaz peynir
10-12 adet ceviz
tuz,karabiber,kimyon
2-3 kaşık zeytinyağ
2 diş sarımsak

YAPILIŞI.

Salçanın içine diğer tüm malzemeleri koyup karıştıralım.
Eğer acı seviyorsanız daha fazla acı koyabilirsiniz
Ben küçük ekmekleri kurabiye kalıbıyla çıkarıp yaptım.
Diğerlerinide silikon kek kalıbına koyup ters çevirdim,siz
dilediğiniz kalıp veya ekmeğe sürüp tüketebilirsiniz
Afiyet bal şeker olsun




TURŞULU TARATOR



LABNELİ TARATOR



KAŞAR PEYNİRLİ TARATOR




YELKEN TARATOR



SAÇAKLI TARATOR



KIVIRÇIK TARATOR




39 yorum:

  1. sunumlar ne kadar güzel canım.hepsine bayıldım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ne guzel servis yapmissin.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim canım sağolasın

      Sil
  3. Kardelen ablacım sunumlara bayıldım hepsi birbirinden güzel..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık kardelencim şık sunumuyla hepsi gel beni ye diyo canım afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyurun tabiki siz gelin özel konuklarım için feda olsun canım çok teşekkür

      Sil
  5. Bu nasıl bir görselliktir? Valla hepsini arşivime koydum gerekli yerlerde yapacağım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telif hakkı isterim İlhan bey:))) ne demek tabiki sizler için bir ilham kaynağı olduysa gurur duyarım

      Sil
  6. Sunumlar harika,bayildim...Ellerinize saglik,yiyenlere afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  7. Harika canım benim hepsi harika ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beni yüreklendiriyorsunuz yorumlarla

      Sil
  8. Sunumlar gercekten cok hos,ellerine saglik Kardelencim...

    YanıtlaSil
  9. çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fincan hanım sağolasın beğenmeniz benim koltuklarımı kabarttı

      Sil
  10. Bu arada gecen hafta babacigimi kaybettik,Polatli`ya gelemedim,o anda düsünemedm,kalakaldim,halbuki hep,öyle birsey oldugunda cantami alir dogru havaallanina derdim,öyle degilmis,cocuklarin ayak bagi,sormayim,dertliyim vede cok üzgün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara internet açamadım sanırım o zaman koymuşsun resimleri daha sonra gördüm canım çok başın sağolsun

      Sil
  11. Kardelen ablacığım ellerine sağlık harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepçiğim ben teşekkür ederim yorumlarınız için

      Sil
  12. Aynem oyle , tatil olunca duzen bozuluyor :) benim damak zevkime cok uygun , emeklerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil insanı bir sersem ediyor düzen altüst falan derken işte öyle canım çok teşekkürler yorum için

      Sil
  13. Sunumlar sevimli olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli yürekler bakınca sevimli görüyorlar çok teşekkürler canım

      Sil
  14. Ellerine sağlık,sunumlarda çok şık olmuş.Sayfamdaki değişikliği fark etmene ve beğenmene teşekkür ederim..Yazı stilinde ve arka fon renginde değişiklik yaptım.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik her zaman iyidir hayırlı olsun güle güle kullan bizimde göz zevkimizi düşünmen ne güzel ,sevgiler hep beraber

      Sil
  15. Bizim evde atistirmaliklardan olusan aksam yemekleri cok populer. 2 haftada bir yaparim. Seninkiler de cok guzel olmus. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atıştırmalıklar yapılıp tezgahda durunca iyi oluyor ,gelgit atıştır hesabı,beğendiyseniz ne mutlu bana

      Sil
  16. Canım sunumlar çok şık ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık canım cok güzel duruyor banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  18. ellerinize sağlık.ben çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acılı olunca daha güzel olur seveni çok ,bende mutlu oldum bu güzel yorumlar için

      Sil
  19. Çok teşekkür Elifçiğim sağolasın

    YanıtlaSil
  20. SIK SIK YAPARIM,ÇOK DA SEVERİM,ELİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz