3 Şubat 2013

LABNELİ PUĞAÇA


         Tatilden istifade blogda bazı değişiklikler yapmaya karar verdim.
Blogumun yan tarafı inşaat halinde.Epeydir bazı bloglarda gördüğüm ve özenerek baktığım
nasıl yapıyorlar bunu yaaa diye iç geçirdiğim kategori işine kalktım.
        Tesadüf bu ya bir bloga  yorum yaparken yan tarafda gördüğüm bir bloga gözüm takıldı
Benim işimi kolaylaştıracak,bana nasıl yapılırı öğretecek bir blogdu,hemen atladım.
O blogdan  kategoriyi öğrendim ve uygulamaya başladım.
Ama ne mümkün bir türlü olmuyordu,yap boz ,sök tak,çevir dönder derken 2-3 saat bir uğraş sonucu işi çözdüm.
Eeee size daha önce söylemiştim el yordamıyla yapıyorum bu işleri bir yardımcım yok.
Bana  yardımcı meğerse yeni keşfettiğim Değmesin yağlı boya imiş,çok teşekkürler ona
Şimdi yavaş yavaş inşaatın sonuna geldim ,ama bu arada bir tarif yayına veremediğimi fark ettim
geçte olsa .
Bugün çayın yanına bir tuzlu puğaçayla  sayfamızı yenileyelim
İşte tuzlu puğaçamız

MALZEMELER:

1 yumurta
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
2-3 çorba kaşığı tereyeğ
2 dilim beyaz peynir
3-4 çorba kaşığı labne peyniri
1 avuç dövülmüş çeviz
1 paket kabartma tozu
tuz,kırmızı biber,
4-5 sap maydanoz ve dereotu
üzerine serpmek için çörekotu
alabildiği kadar un

YAPILIŞI:

Tereyeğ hafif erimiş bütün malzemeleri karıştırma kabına koyun
Alabildiği kadar un koyup ele yapışmayan hamur yapın
en son cevizi ekleyin.
Cevizden büyük parçalar alın,ister yuvarlayın ister küçük maffın kalıplarına yerleştirin.
Üzerine biraz su ile sulandırılmış pekmez sürün
Bir kısmına çörekotu serpin,diğerlerine kırmızı biber serpin
180 derecede üzeri kızarana kadar pişirin
Arzu ederseniz üzerine kaşar koyup sıcak fırında biraz bekletin
Sıcak sıcak servis yapabilirsiniz
Çocukların beslenme çantasına ideal bir puğaçadır
Afiyet sağlık olsun




39 yorum:

  1. Uma delícia para degustar a qualquer momento! Beinhos.

    YanıtlaSil
  2. ellerie sağlık ablacığım
    bende ne zamandır bloğumla uğraşmak istiyordum kategori de ne zaman eklemek istiyordum bende denicem bir ara
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın kan ter içinde kaldım hırs yaptım neden olmuyor diye sonunda becerdim bir değişiklik olunca iyide oluyormuş ,çok teşekkürler canım

      Sil
  3. mmmmm!elinize sağlık.sevgi ve saygılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım sevgiler hep beraber

      Sil
  4. Eline sağlık nefis olmuş ,mis gibi sıcacık çayın yanında iyi gider:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıcacık yenirse bir de çay yanına değme keyif tabiki,çok teşekkürler

      Sil
  5. Tarifleriniz ne kadar güzelmiş, blogunuzu bir dolaştım ve çok beğendim. Poğaça cidden çok nefis olmuş ellerinize sağlık.
    Kategori ve bazı değişiklikleri bende yapmak istiyorum ama inanın hiç beceremiyorum. Karıştırıcam artık yapmaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karıştırdıkça oluyor canım ama siz benden gençsizniz bilgiler daha tazedir hadi bakalım kolay gelsin yorum için çok teşekkürler

      Sil
  6. Kardelencim merhabalar,bende pogaca yapacagim zaman evde yarim kalmis yogurt,labne yada quark(labnenin bir cesidi) ne varsa koyarim,cok güzel oluyor gercekten,seninde ellerine saglik canim,sana yolladigim mesaji almamissin ,sanirim gitmiyor,burda senin yorumlarin direk okundugu icin adres yada telefon numarasi yazamiyorum,istersen sen bana telefon numarani yazabilirsin,seni ararim konusuruz,ben mesajimda anlatmistim ama burda tekrar yazayim,benim telefonum Türkiye`ye bedava ,eger istersen tabi,yoksa ulasamicam sana,öptüm sizi,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende bir değerlendirme yapıyorum arada o artmış bu kalmışları toplayıp yepyeni tarifler yapmaya çalışıyorum,mesaj neden gelmiyor anlayamadım bende sana mesajın gelmedi diye msn den atmıştım demek bir aksilik oluyor.ben daha önce bir yurt dışından arkadaşım aramak istemişti görüşme gerçekleşmedi bende gidip sordum sizin teliniz yurt dışına kapalı dediler o yüzden tel yazsam bile görüşemeyiz ,ama en kısa zamanda actıraçağım çünkü oğlum yurt dışına gidecek kısmetse o zaman yazarım sana öptüm Serpilçiğim

      Sil
  7. Gayette guzel gel beni yiyen pogcalar yapmissin..ellerine saglik..sayfandaki canlilikta gozden kacmiyor:))
    Epey yorulmussun..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorulmak ne kelime bu yaşdan sonra ne işin var senin diye diye yaptım ama deydi çok teşekkürler canım.

      Sil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar ve senin bloguna aç karnına bakmamam gerektiğini bir kez daha anladım :)Kategorilerin çok güzel olmuş.Blog yazınca bilgisayar kullanma işi daha pratikleşiyor.Kardelen Abla'cım çok güzel tariflerin var,blogunu çok tıklayan vardır eminim.Yalnız blogun açılırken çok yavaş yükleniyor.Bunun da sebebi eklentilerinin fazla olması.Balık ve ay görünümü gibi.Bir de beyaz ekranlar daha ilgi çekici oluyor.Bilgilerimi paylaşmak istedim sadece.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım beyaz sayfa için malesef beyaza bakamadığım için değiştiremiyorum ama küreyi ve balıkları yok edeçeğim sizin için ,neden ağır açılıyor acaba dur şunları bir yapayım o zaman bir daha bakın yorum için teşekkürler ,her eleştiri benim için çok önemli ayrıca teşekkürler canım

      Sil
  9. çok şükür ,şimdi kahvaltımı bitirdim,poaçaları gorüpte bir yerler şişerdi.....Ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim bir yerler şişerse af diliyorum sizden yorum için çok teşekkürler

      Sil
  10. Labneli poğaça gerçekten güzel oluyor.Ellerinize sağlık kardelen hanımcım

    YanıtlaSil
  11. kahvaltıda da çok güzel oluyor bu poğaçalar,bir benzerini bende yapıyorum.eline sağlık canım..blogunun yeni hali hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler biraz uğraştırdı blog ama deydi yorum için çok teşekkür

      Sil
  12. Canım değişiklikler çok iyi geliyor hayırlısı olsun .Bende çok zor anlamakta zorlanıyorum uğraşıyorum ama sonrası kafam bir dünya oluyor başarınca da ne kadar mutlu oluyor insan değil mi canımm.Poğacaların şahane güzeller,labnenin tadını da çok severim poğacalarınla uyumu şahane olmuştur.Afiyetle yiyin sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım aynen katılıyorum size zor oldu ama çok mutlu oldum başarınca bizde bir şeyler yapabiliyormuşuz dedim

      Sil
  13. Ne kadar lezzetli olduğu resimlerden belli. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan bazen evde ne var çıkarıp ortalığa bir şeyler yapmak isteyince işte bunlar aradan çıkıyor çok teşekkür

      Sil
  14. Ellerine sağlık leziz bir poğaça olmuştur kesin :-) bu arada ben de şablonu değiştirmek istiyorum ama denemelerimi beğenmedim bakalım ne olacak :-))sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Neşe hanım hazır olanlardan yararlanıyorum şimdilik ama şablon yapan bloglar var değmesin yağlı boya bunlardan bir tanesi bir uğrayın derim

      Sil
  15. Tarif gerçekten besleyici ve lezzetli gözüküyor ellerinize sağlık.Bir de üzerine pekmez sürülmesinin nedenini merak ettim doğrusu sadece lezzet açısından mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerine pekmez güzel bir soru genelde yumurta sarısı sürülür kızarması için.ben simit yapımında pekmez kullanılır hem kızarsın hem de susamı tutsun diye işte bundan yola çıkarak pekmez tercih ettim üzerinede çörek otu bazılarınada toz kırmızıbiber serptim.2 alternatif yani kızarması için eğer yumurta az ise pekmez tercih edebilirsiniz,çok teşekkürler yorum için

      Sil
  16. ellerine sağlık ablacım.
    değişiklik her zaman güzeldir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin gibi güzel yapamadım ama bizden bu kadar daha iyisi sizin olsun canım çok teşekkürler

      Sil
  17. Ohhh sıcacık birkaç tane olmalıydı şimdi bu poğaçalardan..
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayın yanına yada bir misafir gelecek çok pratik doldur tüm malzemeleri hemen yuvarla sür fırına hemende pişiyor ,günü kurtaran bir tarif,çok teşekkürler canım

      Sil
  18. Sanki kokusu burnuma geldi nefisss.Ellerinize sağlık.Sevgili Değmesin Yağlı Boyanın sihirli değneğinin sonucunu da sabırsızlıkla bekliyorum.Kolaylar gelsin.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardım aldığım bir blog değmesin yağlı boya ,bizde merakla bekliyoruz sizdeki değişikliği çok teşekkürler yorum için

      Sil
  19. bende yaparım hep güzel oluyor
    seninkilerde harika
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal peynir koyuyordum ilk defa labne koydum güzelde oldu canım seninkinide görmek isterim çok teşekkürler canım

      Sil
  20. Tabiki canım en kısa zamanda uğrarım blogunuza çok teşekkürler

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz