11 Mart 2013

VİŞNE SOSLU KEDİDİLLİ TATLI


Vişnenin tadını ve rengini çok seviyorum.
Daha önce vişne soslu muhallebi yapmıştım.
Birde kedi dili ile denemek istedim.
Kedi dilinin yarısı kakaolu yarısı sadesi çıkmış.
yada ben yeni gördüm
Yenilik her zaman denenmeli diyerek
bende denedim.
Aynı tarifin arasına kedidili  sıra sıra dizdim.
Sonuç bana göre harika oldu .
İster borcama, ister kadeh bardak da servis yapın.
Üzerine portakal , limon, ve tarcın kabuklarıyla süsledim.
Ben yedim,yedirdim sonuç hımmm...
Hadi bakalım
 deneme sırası sizde.











Bu günlerde pek çok ünlümüzü kaybediyoruz.Metin Serezli o ünlülerimizden.Allah'dan rahmet diliyorum ve sanatçılar hiç bir zaman ölmez diyorum,ailesinini de başı sağolsun

40 yorum:

  1. ŞAHANE GÖZÜKÜYOR
    KEDİ DİLİNİN KARIŞIK HALİNİ BENDE SİZDE GÖRDÜM
    BİR ŞEY DAHA ÖĞRENMİŞ OLDUK
    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni öğrendim canım hemen paylaşayım dedim ,çok teşekkürler

      Sil
  2. aaa süper olmuş bu ablam.harikasın valla.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne kadar yakışmıştır vişne sosu... Ellerinize sağlık görüntü şahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek bir vişneçiçiğim çok seviyorum yakışıyor da her şeye

      Sil
  4. nefis bir tatlı olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Adsız3/11/2013

    Çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ablacim hayirli aksamlar.
    Eline saglik harika canim.
    Iyi geceler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşeçiğim sana da iyi geceler çok teşekkür

      Sil
  7. Eline sağlık ablacım harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi birbrinden güzel göründü gözüme
    Vişnede çilek gibi çok yakışıyor tatlılara
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilek de ayrı bir taddır yakışan meyvelerdendir severim hepsini çok teşekkürler canım

      Sil
  9. Çok güzel olmuş vişne tadını ve rengini bende çok severim,ellerine sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım içim açılıyor bu rengi görünce

      Sil
  10. Geçenlerde adını söyleyemeyeceğim bir blogdan kedidilli bir pasta tarifini denedim. Tam bir faciaydı ;) Yani bundan sonra emin olmadığım bloklardan bir şey denemeyeceğim. Bir paket kedidilim var onunlada sizin tarifi yapacağım, damaklar bayram etsin ;)
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendim denedikten sonra lezzet testinden geçiriyorum eğer beğenildiyse bloga sunuyorum garantili yani.Lezzetide çocuklara sunuyorum onlar yalansız cevap veriyor.Deneyin bakalım sizde beğenirsiniz İnşallah çok teşekkürler

      Sil
  11. Nefis nefis! Valla canimiz cekiyor ama napalim,yapip deneyip yicez artik,cok öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilçiğim canım çekti diyene oturup üzülüyorum göz hakkı var öyle değil mi canım çok teşekkürler

      Sil
  12. Kedi dilinin iki renklileri ne kadar da hoş değilmi.GÜzel bir görünüm veriyor
    Ellerine sağlık ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni denedim benimde hoşuma gitti harika gözüküyor bulanın aklına sağlık, canım teşekkürler

      Sil
  13. vişne de insanın içini ferahlatıyor ,tatlılara yorum yok,herkes bilir vişne ile ne kadar lezzetli tatlılar oluyor ,ama sana bir lafım var:ellerin dert görmesin canım.
    Bu sene resmen yaprak dökümü oldu ,allahtan herkese rahmet dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vişnenin ap ayrı bir tad vermiş yüce Rabbim mükemmel.Bu sene çok ünlü kaybettik e ölümlü dünya,hep gideceğiz

      Sil
  14. Canım ellerine sağlık sunumlar süper sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. harika bir renk! bakarken bile istiham açildi :) ellerine saglik kardelencim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Edaçığım ne güzel beğenmeniz beni pek bir mutlu ediyor

      Sil
  16. Visneli nasil guzel duruyor... emeklerine saglik ablacigim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım vişnem çok yakıştı

      Sil
  17. Vişneli vişneli çok severim
    Ellerine sağlık arkadaşım
    Nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  18. İlkbahar gelince paylaşımlar ne kadar renklendi. Görsellik nefis ama ben gene diyet diye tutturdum bakalım nereye kadar bunları göre göre. :)) Metin Serezli ışık içinde yatsın. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar sütlü tatlı hani diyet içerisinde üzerindeki de yani vişne meyve dokunmaz sanırım,Ünlülerimiz bir bir gidiyor ne kadar hayatımızda yer etmişler boşlukları dolmaz.Çok teşekkürler

      Sil
  19. canım ellerine sağlık bende çok severim vişneli tatları afiyetler olsun sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vişneyi sevmeyen yok sanırım,çok teşekkürler

      Sil
  20. evet bu aralar çok sık ölüm haberi alıyoruz, bu durum beni çok etkiledi, garip bir mutsuzluk var üzerimde, üstüste oldu bu ölümler...rahmet olsun hepsine...
    tatlı süper olmuş, renk muhteşem, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki hiç ölmeyecek gibi yaşıyoruz ya biri ölünce birden tokat gibi yüzümüze vuruluyor bu gerçek,çok teşekkürler canım

      Sil
  21. Görüntü sunum nefis olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz