6 Mayıs 2013

EVDE CİPS



Dün Survivor karşısına geçip cipsimizi yedik 
Tabi ki ev yapımı cips,gönül rahatlılığla. 
Normalinde alıp yemem. 
İçindeki kızarmış yağ-tuz oranlarından birde kalori
durumlarından dolayı.
Yedikten sonra da  insanın içi bayılıyor yağdan.
Tabi ki bu benim fikrim zevkle yiyenleri de yargılamam
İşte gönül rahatlığı dedim ya blog arkadaşım Selda'nın mutfak defteri nde
görünce hemen atladım yaparım ben bunu dedim.
Evcek çok beğenildi,Dilara -teyze bundan hep isteriz artık dedi. 
Bende tabiki dedim ve sizlerle de paylaşmak isterim.
İşte ev yapımı cips 

MALZEMELER:

1 Adet yufka
3 kaşık labne peyniri
1 çay kaşığı acı biber
1 çay kaşığı nane
tuz

YAPILIŞI:

Önce içine sürülecek karışımı hazırlayalım,3 kaşık labneyi kabımıza koyalım içine
baharatları ve tuzu atalım.Ben az zeytinyağ ilave ettim, sürülmesi kolay olsun diye 2 kaşık da su ilave ettim.Karışımı ,tezgaha yaydığımız yufkanın yarısına sürdüm ve diğer yarısını bunun üzerine kapatıp elle hafif bastırıp yapıştırdım.Rulo ile kesip yağlı kağıt serili tepsiye dizdim.
180-190 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirdim.
Son tepsiyi diğerlerini yerken biraz yaktım aman siz dikkatli olun 
Sonuç da enfes bir ev cipsi yanık da olsa yeniyor.
Çocuklar için ideal  ev ortamında cipse bayılacaklar.
Afiyet sağlık olsun

















25 yorum:

  1. Cipsler harika görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. gönül rahatlığı ile yemek çok önemli,sağlığımıza da zarar vermeden :) şifa olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım insan ne yediğini biliyor böylece

      Sil
  3. hele survivor bakarken yenecek güzel cips olmuş,süper fikir canım,ellerin dert görmesin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyecan doyukta iken seyretmek ve cips yemek süper keyif canım çok teşekkürler

      Sil
  4. Ne kadar sağlıklı, ben hiç yapmadım ama kesinlikle deneyeceğim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin denemelisin canım çok teşekkürler

      Sil
  5. ellerine sağlık.ev yapımı her şeyin tadı bir başka oluyor zaten.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum size ve bunun arkasındayım ev yapımı her zaman güzel çok teşekkürler

      Sil
  6. Aaaaa muthis bir sey bu bayildim ellerine saglik hayatim ☺

    YanıtlaSil
  7. kızım cok seviyor hazırları :( almamaya çalışıyorum... bu şekilde gercekten cok güzel olmuş... emeklerinize sağlık..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş yavaş yapıp hazırlaya bilirsiniz nede olsa ambalaj satıyorlar ,çok teşekkürler canım

      Sil
  8. Çok iyi fikir hem lezzetli hem de ev yapımı sağlıklı olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım Handançığım

      Sil
  9. Canımm eline sağlık iyi fikir sağlıkla çocuklar için yapmalı paylaşımın için sağol sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar için şart bence onlar hep yapay gıda yemeye mahkum olmamalı,çok teşekkürler

      Sil
  10. Canım ellerine sağlık anneler günün kutlu olsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryaçığım çok teşekkürler seninde olsun

      Sil
  11. ¸╭•⊰✿¸.

    Bom domingo!
    Feliz Dia das Mães!
    Beijinhos.♡ღ

    •*✿⊱╮ღ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Magiaçığım öptüm

      Sil
  12. Sezgin Hanım,
    Çocuklara cips yasağının ardından sizin evyapımı cips tarifini okuyunca mutlu oldum.Enazından yağsız,katkısız olması güzel.Ellerinize sağlık canım.Anneler gününüzü sevgiyle kutluyorum canım.Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde kutlu olsun canım çocuklar bizim hazinemiz değerlimiz onlara feda olsun.çok teşekkürler canım

      Sil
  13. Adsız5/26/2013

    çok hoş ticarileşmesi çok iyi olur. ama mevcutta Mlife Tarhana Cipsi var. hem kalorisiz, besleyici, folik asit deposu, ilaç gibi.

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz