9 Temmuz 2013

İFTAR MENÜSÜ ALLAH NE VERDİYSE


MERCİMEKLİ TARHANA ÇORBASI
Tarhana çorbasına haşlanmış yeşil mercimek koyarak yaparsanız
lezzeti daha başka olur

TANTUNİ EV YAPIMI

Yapımı çok kolay ve pratik
Tantunilik eti yarım kilo çelik tencerede kavuralım
Az yağ ilave edelim,sırasıyla
İçine 2 adet soğan
3-4 yeşil biber
2-3 adet domates
ve baharatları da ekledik mi ?
işte oldu bitti
Miktarlar size kalmış 

KUŞ ÜZÜMLÜ PİLAV
Normal pilavın içine daha önceden ıslattığımız kuş üzümünü ilave edip pişirelim


Ramazanın olmazsa olmazı benim için tarhana çorbasıdır .
Onunla başlarım içinde merçimekde haşlayıp koydum mu? tam olur lezzeti.
Tantuni ev yapımı yanında da kuş üzümlü pilav
Bereketli ramazan daha ne olsun
Afiyet sağlık olsun

14 yorum:

  1. ablacım hayırlı ramazanlar .
    mmmmmmmm ellerin dert görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah cümlenin sofrasını donatsın bereketli kılsın sağolasın canım

      Sil
  2. Elinize saglik, afiyetler olsun..ben Tantuniyi niyeyse hep tatli olarak dusundum dizi de duydukca..demekki yemekmis:)) not aldim..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tantuni mersin taraflarının yemeği yanlış hatırlamıyorsam güzel bir et yemeği yaparsanız afiyet olsun şimdiden

      Sil
  3. Canım ellerine sağlık bereketli ramazanlar,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bereket tüm sofraların olsun sağolasın canım

      Sil
  4. Hayırlı Ramazanlar canım ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden de sevgiler canım hayırlı ramazanlar

      Sil
  5. Hayırlı ramazanlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı ramazanlar canım çok sağolasın

      Sil
  6. Hayırlı ramazanlar...
    Bence de Tarhana çorbası ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç vazgeçemediğim çorba tabiki diğerlerinide yapaçağız ama ilk sıra tarhananın çok sağolasın canım Allah kabul etsin oruçları

      Sil
  7. Valla bana iftarda çorba olsunda gerisi nasıl olursa olsun :) çorbayı çok seviyorum. Tantuni ve kuş üzümlü pilavda nefis görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım aynen katılıyorum

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz