20 Temmuz 2013

KIYMALI TAZE FASULYE



Yazın en güzel sebzelerinden taze fasulye bol bol yapılacak
işte onlardan biri kıymalısı

MALZEMELER

Yarım kilo taze fasulye
100 gr kıyma
2-3 adet domates
1 iri kuru soğan
2 adet taze yeşil biber
tuz,baharat ve sıvıyağ
3-4 dal maydanoz
2-3 kaşık zeytinyağ

YAPILIŞI

Fasulye ayıklanır yıkanır ve ikiye üçe bölünür
Tencereye kıyma konulur kavrulur
Soğan kıymaya küp küp doğranır kavrulmaya devam eder
Biber küçük küçük doğranır karışıma ilave edilir.
Domates rende veye doğranarak karışıma katılır
Enson fasulye ilave edilir kavrulur
İçine az su -tuz ve maydanoz eklenir kapağı kapatılır.
Fasulyeler yumuşayınca pişmiştir
Servis edilmeye hazırdır.
 NOT ;Ben sıcak olsun soğuk olsun yemeklerde zeytinyağı tercih ettiğim için
siz bunun yerine istediğiniz yağı kullanabilirsiniz
Afiyet sağlık olsun .
Allah herkesin sofrasına nasip etsin

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bir de severim ki miss mistir taze fasulye her zaman en sık pişirdiğimiz lezzetlerdendir,canımm ellerine sağlık olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar sevgili Kardelen,blog listemde sizi bir türlü görüntüleyemiyorum maalesef,uzunca bekledim,simdi yeniden denedim,olmuyor,o yüzden sayfaniza girmeyi her zaman hatirlayamiyorum acikcasi,cünkü hep yorgunluktan ,sizde hic ugramiyorusunuz,ben yaklasik 10gün sonra Polatli da olacagim Allah izin veriirse,ilk firsatta size yazarim,kismet olursa belki görüsürüz ne dersiniz?Bu arada fasülyeye bayiliyorum ama nerde burda ordaki lezzetler,hic tadi yok,bir sürü baharat atmak zorundasiniz,yoksa tadi olmuyor...Elinize saglik diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Serpilçiğim sorunu halen halledemedim malesef bende nasıl olduğunu bilmiyorum benim teknikde bu kadar canım İnşallah görüşürüz

      Sil
  4. Eşim çok sever faülyeyi..
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz