31 Ekim 2013

ÇÖKELEKLİ TUZLU BİSKÜVİ




MALZEMELER

1,5 kase çökelek-lor veya peynir kırığı
1 yumurta
125 gr tereyağ
2 kaşık yoğurt
yarım çay bardağı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı tuz
3-4 dal dereotu veya maydanoz
1 tatlı kaşığı susam ve cörekotu
6-7 adet ceviz
1 çay kaşığı kabartma tozu
2 çorba kaşığı mısır unu
aldığı kadar un

YAPILIŞI

Tereyağ oda sıcaklığında yumuşak olarak tüm malzemeler le karıştırılır.
Ele yapışmayacak bir hamur elde edildiğinde 1 parmak kalınlığında açılır.
İstediğiniz şekillerde kesilir ve yağlı kağıt serili tepsiye dizilir.
Üzerine çörek otu ve susam serpilir.
180 derece ısınmış fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirilir. 
Afiyet sağlık olsun



10 yorum:

  1. Canımmm ellerine sağlık olsun az önce kadayıf videonu izledim bayıldım ahh bir de canımm tatlı istedi ki,afiyetler olsun sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ,ecemi bir çekimdi ama denemek istedim

      Sil
  2. Peynirli bisküvileri çok severim...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ablacım harika görünüyor:))sevgilerimi bıraktım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım aldım sevgileri bende geri yolluyorum kelebeklerle

      Sil
  4. Ellerine saglik canim cok guzel gorunuyorlar elimde de cokelek var tuketmek adina denicem bu tarifini sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çökeleği sıkca kullanırım aynı zamanda kahvaltıda da çok sağlıklı olduğunu söyler uzmanlar dene canım çok teşekkürler

      Sil
  5. Eline sağlık canım Çok nefisler Çay yanında da ne güzel gider mısır unuylada denenesi bir lezzet olmuş sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım unun yanına arkadaş yaptım mısır ununu değişik oldu

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz