13 Ocak 2014

PATATES YEMEĞİ



Bu aralar fiyatı oldukça pahalanan patates, fakir yemeğidir .
Yapması da bir o kadar kolaydır
Varsa içine biraz kıyma 
yoksa doğra suya.
İşte basitinden bir patates yemeği


MALZEMELER

4-5 adet patates
1 adet iri kuru soğan
yarım kaşık domates ve biber salçası
2-3 kaşık kavrulmuş kıyma
1-2 diş sarımsak
tuz-karabiber ve sıvıyağ

YAPILIŞI

Soğan küp doğranır ve sıvıyağ da kavrulur.
İçine varsa kavrulmuş kıyma ve salçalar ilave edilir kavrulur.
Patatesler iri küp doğranır malzemelerle kavrulur.
Tuz,karabiberi eklenir.
Üzerine basacak kadar su konulup pişirilir.
Ben düdüklüde 10 dakikada  pişiriyorum,hem zamandan hemde tüp den tasarruf etmiş oluyorum.
Afiyet sağlık olsun


4 yorum:

  1. Eline sağlık Canım Çoğu zamnda kurtarıcı bir yemek oluyor sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ne kurtarıcı hele düdüklüde 10 dakika şipşak,çok teşekkürler

      Sil
  2. Bana üniversite yıllatımı hatırlattı :)Ne kadar çok yapardık..Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenciyken çok yapılan yemekler sonradan bıkkınlık verebilir ama kolay oluşundan tercih edilir sanırım,çok teşekkürler

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz