11 Ocak 2014

PİYAZ


Kuru fasulye kıymetli bu aralar 
Kışın sıkça pişirdiğimiz yanında pilavla olmazsa olmaz
menümüz
Şu sıralar o da nasibini aldı fiyatı bakımından
Azda olsa yemek lazım.
 salatasına ne dersiniz
MALZEMELER

1 kase haşlanmış kuru fasulye
1 iri kuru soğan
1 adet haşlanmış yumurta
tuz-karabiber-zeytinyağ
2-3 dal maydanoz

YAPILIŞI

Haşlanmış fasulyenin içine ben kuru soğanı yağda kavurup koyuyorum.Bunun nedeni migrende yasaklı gıda soğanı çiğ tüketilmemesi için.Yağda kavurursanız rahatlıkla tüketebilirsiniz.
İçine maydanozunu, tuzunu ,karabiberini arzuya göre acı biberle harmanlayın.
Üzerine haşlanmış yumurta ve zeytinyağ gezdirin.
İşte kuru fasulye yani diğer adı ile piyaz hazır 
Afiyet sağlık olsun 

9 yorum:

  1. Zamlanmismi fiatlar?? Kuru fasulye vazgecilmezlerden..piyaz nefis gozukuyor. Eline saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ülkemizde fakirin yediği gıdalar uctu gidiyor hayırlısı demekten başka laf yok ,çok teşekkürler.

      Sil
  2. Bayılırım Elinize sağlık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Semacığım hem protein deposu hemde diyetler için uygun bir öğün

      Sil
  3. Bu övgü beni memnun etmekle kalmadı daha çok iyisini yapmak için motivede etti çok teşekkürler hemen bu önerinizi uygulayaçağım

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık... Ben de uzun süredir yapmamıştım. İyi aklıma getirdiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun zamandır yapmamıştım arada değişik ne yapsam diye düşünürken gel dedim piyaz soframı süsle ,çok teşekkürler

      Sil
  5. Piyaz benim en zorlandığım şeylerden biri. düdüklüde pişirsem yumuşak, baka baka tencerede pişirsem sert oluyor. bu konuda başarısızım.
    Ellerine sağlık, nefis görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun canım düdüklü fazla haşlar o yüzden normal yemek yaparken ki süreyi 10 dakika erken kapatırsak biraz diri olur ,çok teşekkürler

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz