11 Haziran 2012

ISPARTA

        Hafta sonu Isparta'daydık
Gül kokan ve pembelere bürünmüş bu şehirde mutlu ayrılmak üzereyken son dakikada depremi de yaşadık.
        Allah'tan hiç bir şey olmadı ama korkusu yetti,5. katta olunca sarsıntıyı daha  çok hissettik
        Bu kadar pembeyi çok kullanan ve kendine yakıştıran bir şehir görmedim.
         Süleyman Demirel Üniversitesini de gezdik ve şehire canlılık kazandıran
gençler ili  hareketli, dinamik tutmuşlar
          Sonuç olarak Isparta denizi olmayan modern bir şehir görüntüsünde. 
         






















2 yorum:

  1. Sevgili Kardelen, kısa bir ayrılıktan sonra yeniden sizlere merhaba demek istedim vakit buldukça hepinizi ziyaret edeceğim. ispartayı çok yakından gezmedim ama birkaç kez içinden gelip geçtik bir saat kadar mola vermiştik güzel bir şehir çok güzel güllervar gerçekten. Güzel dileklerin için ayrıca teşekkür ederim görüşmek üzere sevgiler bıraktım..

    YanıtlaSil
  2. Şükrançığım aramızda görmekten mutlu oluyoruz vakit buldukça gelin.bazı şehirlere orada yetişen ürünler simgesi olur işte Isparta böyle olmuş güllerin ve pembe rengin içine girmiş

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz