4 Ocak 2013

KARIŞIK OMLET



-Ben yumurta yemem,bunun içinde yumurta var ,sevmem ıııııı
-Yumurta yok bunun içinde Dilara
-Onlar ne?
Onlar yumurta değil,erimiş peynir
Hııı tamam o zaman
Hım hım hımçok güzelmiş,teyze eline sağlık
Afiyet bal şeker olsun,sen iste ben hep yaparım.
Erimiş peynirli omlet 
içinde yumurta olmayan
(:))) (:)))

Gelelim tarife

MALZEMELER:

1 adet patates 
3-4 dilim sucuk
1 dilim beyaz peynir
1 dilim kaşar peyniri
2 adet zeytin 
vede 1 adet yumurta (bunu Dilara'ya söylemeyin)

YAPILIŞI:

Patatesi kızartın.
Sucuklarıda kızartın
Küçük bir teflon tavaya koyun
Diğer taraftan yumurtayı çırpın.
Patateslerin üzerine gezdirerek dökün
Yumurta pişerken tüm peynirleri doğrayın.
Kapağı kapalı pişirin.
Piştikten sonra üzerine zeytin koyun.
Sıcakken servis yapın.
Afiyet bal şeker olsun.


NOT:
Yumurta gibi değerli bir gıdadan mahrum kalmasına gönlüm razı olmadığı için
Dilara'ya hep içinde yumurta yok dediğim, ama içinde yumurta olan tarifler yaptım.
Pembe yalanımı bu sayfada öğrenmesi için küçük bir not bırakıyorum.
Seni  çok sevdiğim için, beni affet Dilara



24 yorum:

  1. Ellerinize sağlık kahvaltıda çok güzel gider:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam kahvaltı menüsü, hepsi içinde var çocuklar yediği zaman bütün vitaminleri alacak şekilde,

      Sil
  2. notun süper ileride seni anlayışla karşılayacağından eminim :))) ayrıca ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu pembe yalanı tam 8 senedir uyguluyorum. Halen sorar Dilara bende halen aynı cevabı veririm.Onun bu değerli gıdadan mahrum etmemek adına.

      Sil
  3. Onemli olan Dilara nin yemis olmasi:)) Ellerine saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen katılıyorum size önemli olan Dilara nın yemesi

      Sil
  4. ah ,bu çocuklar ,onu yemez,bunu sevmez ,sadece çocuklar mı?Bugün tereyağı,yumurta zararlı...bir kaç gün sonra ...yok,yok,onlar çok faydalıymış...kan grubuna göre et sana yaramazmış...yok,yok,senin kan grubun mutasyona uğramış mış o yüzden sana faydalı....deli dana varmış,kuş gribi,bilmem daha neler,onu yemeyin,bunu yemeyin....sonunda böyle çocuklar çıkıyoru ortaya ,ne yedireceğini bilemez duruma düşüyorsun ,bıraksınlar gda seçimi annelere ,onlar en iyisini bilir.....canım,ellerine sağılık,ben bu yemeklere karışanlara isyandayım artık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size sonsuz katılıyorum ve aynı şeyleri bende hep düşünürüm.Şimdilerde bir beslenme sitilini ön plana çıkarmaya çalışıyorlar anam babam usulu beslenme. Çünki artık başarı elde edemediler bazı şeyleri yasaklamakla yanlış yapıldığı ortaya çıktı. Sanırım birde üretilen ürünlerin tüketilmesi için bir pazar oluşturma işi gibi geliyor bana.;Anneler en doğrusunu bilir; sözü çok güzel,bende isyandayım yemeğimizin karışılmasına.

      Sil
  5. yarın pazar ve tamda bu tarif pazar kahvaltısına uygun.Benimde oğluma söylediğim pembe yalanlar vardı küçükken ama artık kandıramıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilara şimdi 8 yaşında ama büyüdüğünde bende kandıramayaçağım bunu biliyorum.Alt temeli sağlam atalım gerisi onlara kalmış

      Sil
  6. Biz çocukken tereyağ yemeyenlere de nasıl yedirirlerdi tereyağlı yemekleri, sizi okurken o aklıma geldi ve nasıl anlamadıklarına şaşırırdım hep ama söylemezdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi söylememek başka çare yok ,değerli besinlerden mahrum kalmalarındansa

      Sil
  7. Canım ellerine sağlık ailece yapılan neşeli kahvaltılarda çok severim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yediğin değil nasıl yediğin önemli demişler ,gerçekten de soğan ekmek yersin neşe içinde,et yersin göz yaşı içinde

      Sil
  8. Merhabalar , yorumunu şimdi gördüm ve ben de göz yaşlarına boğuldum .Anneciğinin mekanını cennet olsun , rabbim yerinde rahatlık versin.Keşke daha önce yorumları okusaydım şimdi annemden evime geldim senin yerine annemi öperdim, ama söz ilk fırsatta gidip istediğini yerine getireceğim ve yorumunu kendisine okuyacağım.Bugün teyzemler de anneme geldi aralarında çok yaş farkı yok , hepsi aynı ders kitaplarını okumuş ve hepsi ilk günkü gibi şiir ve şarkılarını hatırlıyorlar ve bugün de küçük bir resital verdiler :-)En kısa zamanda annemin diğer şiirlerini yayınlayacağım. Sevgilerimle , kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok mutlu ettin beni ilk fırsatta gidersiniz o zaman öpersiniz Anneçiğinizi ,sanki köy şiirindeki gibi orda bir köy var uzakta o köy bizim köyümüzdür derya işte bende görmesemde ,tanımasamda anneniz benimde annem gibi oldu.Sağlıkla beraber

      Sil
  9. Pizza omlet olmuş . Bence bu omlette yumurta var desen gene yerdi. Bu görüntüye dayanılır mı? Elinize sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sakladığım çok şey var İlhan bey,krep de de bazı çorbalarda da bazı besinleri saklayarak yediririm koca kız Dilara ya.Temeli sağlam atmaya çalışıyorum, herhalde daha büyüsün takmaz beni

      Sil
  10. çok severim omleti birde böyle karışık olunca daha bir lezzetli olur :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çırpıda bütün lezzetleri ve vitaminleri alıyor çocuklar o bakımdan ideal bulurum hep

      Sil
  11. Çok güzel bir omlet olmuş ellerine sağlık canım.Dilara bu pembe yalanı ileri de gülümseyerek hatırlayacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyze sen ne yaptın yaaa der kesin İnşallah gülümser bu yalana

      Sil
  12. Merhabalar Kardelencim,tesadüf sayfani tiklayip Polatli Ankara yazisini görünce sok oldum biran! Bende Polatli`liyim ve ilk kez karsilasiyorum,sanirim ondan! Belki birgün kismet olur tanisiriz,simdilik sevgilerimi gönderiyorum,görüsmek dilegiyle...

    Unutmadan omlet harika olmus!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Polatlı yı yazdım yöreyi de temsil etmek için Şehitler diyarı Polatlıyı. Düşmanı Ankara ya geçirmeyen atalarımın hatırına, tanıtmak amaçlı.Bende şok oldum ilk kez karşılaşıyorum,İnşallah kısmetse karşılaşırız ,hoşgeldin bloguma canım

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz